Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI WWW.NOTARIUS.RO SI A APLICATIEI NOTARIUS

Acest document se refera la conditiile in care poate fi utilizat website-ul www.notarius.ro si aplicatia Notarius
Accesand sau utilizand website-ul www.notarius.ro, sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos. Acest website este detinut si administrat de TIMEX S.R.L.

Definitii:

Furnizor/Prestator denumit in continuare Furnizor – TIMEX S.R.L., cu sediul social în mun. Onesti, Bulevardul Marasesti nr. 10, scara E, ap.97, jud. Bacau, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J4/2141/1991, cod unic de inregistrare 958209, telefon 0759688090, adresa email: office@notarius.ro.

Cumparator/Client/Beneficiar denumit in continuare Client– biroul individual notarial sau societatea profesionala notariala care se înregistrează ca utilizator pe site-ul www.notarius.ro si folosește serviciile oferite de aplicatia Notarius.

Utilizator: utilizatorii aprobați de către Client, din cadrul biroului individual notarial sau societăţii profesionale notariale beneficiare

www.notarius.ro: site-ul de internet, precum și ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.

Produs Software/Aplicatia web – se refera la aplicatia Notarius cu toate modulele aferente, care procesează informații introduse de Utilizator și furnizează acestuia Servicii.

Servicii: serviciile puse la dispoziție de TIMEX S.R.L. prin intermediul site-ului www.notarius.ro si orice serviciu acordat in legatura cu aplicatia Notarius, inclusiv noi versiuni ale aplicatiei, documentele electronice generate de aplicație si suport tehnic care urmeaza a fi furnizate de catre Furnizor, Clientului - prin oferirea serviciilor sub forma unui abonament, in trei variante – lunar, semestrial ori anual.

Comanda: comanda de achiziționare a unuia din cele trei tipuri de abonamente afișate în site-ul www.notarius.ro, realizată de un client care își dorește să beneficieze de acele servicii.

Vizitator: persoana fizică sau juridica ce vizitează website-ul www.notarius.ro, fără a fi achiziționat servicii și fără a fi făcut o Comandă.

Partile Contractante

TIMEX S.R.L., cu sediul social în mun. Onesti, Bulevardul Marasesti nr. 10, scara E, ap.97, jud. Bacau, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J4/2141/1991, cod unic de inregistrare 958209, reprezentata de dna. Puscalau Maria – Administrator, telefon 0759688090, email office@notarius.ro, operatorul platformei www.notarius.ro, în calitate de Furnizor.

si

Clientul, cu datele de identificare din platforma www.notarius.ro au agreat următoarele:

Acesta reprezintă contractul propus de TIMEX S.R.L. și trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui serviciu de pe site-ul www.notarius.ro. Orice comandă confirmată de client, prin bifarea căsuței “Sunt de acord cu Termenii si conditiile si cu Politica de Confidentialitate, reprezintă o acceptare din partea clientului a ofertei TIMEX S.R.L. în conformitate cu condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnatură olografă.

Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul www.notarius.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o comandă sau a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implică acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței “Sunt de acord cu Termenii si conditiile si cu Politica de Confidentialitate.

Continutul site-ului www.notarius.ro si aplicatia Notarius sunt proprietatea exclusiva a Furnizorului si nu pot fi folosite / preluate de catre terti , acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Pentru raportari ale incalcarii dreptului de autor ne puteti scrie la office@notarius.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

 

Obiectul prezentului Contract

In baza termenilor si conditiilor prevazute in prezentul contract/acord, Clientul dobandeste de la Furnizor dreptul de utilizare a site-ului www.notarius.ro si a aplicatiei Notarius, proprietatea Furnizorului si beneficiaza de serviciile prevazute in prezentul contract.

Aplicatia Notarius  ofera servicii online privind:

  • calcularea de taxe si tarife notariale, conform normelor legale in vigoare
  • intocmirea listelor referitoare la actele necesare pentru diferite proceduri notariale
  • generarea si descarcarea rezultatelor, in documente de tip .pdf 

Datele introduse in aplicatie de catre Client nu sunt stocate nici pe serverul Furnizorului și nici pe calculatoarele Clientului. În schimb, datele descarcate sub forma fisierelor de tip .pdf sunt generate si salvate doar pe dispozitivele Clientului, daca decide sa faca asta.

Inainte de achizitionarea sau utilizarea aplicatiei Notarius , Clientul a testat aplicatia pusa la dispozitie pe site-ul furnizorului pe o perioada de 3 luni si considera ca este utila nevoilor sale.
Clientul are acces la servicii in legatura cu aplicatia Notarius, inclusiv acces la noi versiuni de aplicatie si suport tehnic, care urmeaza a fi furnizate de catre Furnizor, Clientului.
Indeplinirea obligatiilor de catre Furnizor se va realiza doar daca Beneficiarul a efectuat plata aferenta utilizarii aplicatiei contractate sau serviciilor de care beneficiaza.

Serviciile pot fi accesate de pe o serie de interfețe precum: aplicații desktop ce se instalează pe sisteme de operare Windows, Mac și Linux, aplicații iOS și Android și web browser.

Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.notarius.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.

Prezentul contract de prestări servicii este însoțit și trebuie interpretat împreună cu Politica de confidentialitate si Politica cookies, prezente pe www.notarius.ro

Durata contractului

Prezentul contract se încheie pe o perioada nedeterminată începând de la data plasării comenzii sau data creării contului, iar obligațiile părților intră în vigoare de la această dată.

TIMEX S.R.L. oferă oricărui Client posibilitatea de a testa gratuit programul Notarius pe o perioadă de 3 luni. După expirarea acestei perioade, Clientul poate să opteze pentru un abonament lunar, semestrial ori anual. În cazul în care nu mai dorește continuarea serviciilor, accesul la programul Notarius va fi suspendat.

Expirarea abonamentului achizitionat va fi anuntata Clientului atat cu 10 zile înainte de data expirarii, cat si in ziua anterioara expirarii, prin notificare pe adresa de email pusa la dispozitie de Client si prin accesarea contului pe site-ul www.notarius.ro, ocazie cu care i se va aduce la cunostinta posibilitatea achizitionarii unuia din cele trei tipuri de abonament puse la dispozitie si comunicarea preturilor aferente.

Accesul in aplicatie (termenul de livrare al serviciilor digitale)

Imediat ce se efectuează plata tipului de abonament ales, Clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul abonamentului din momentul confirmării plății de către Furnizor.

- Plata abonamentului cu cardul bancar permite accesul imediat in aplicatie.

- In cazul platii prin transfer/virament bancar, abonamentul va fi activat după ce primim pe mail o copie dupa ordinul de plata vizat de banca, care atesta efectuarea platii ori dupa validarea plății din partea departamentului financiar.

 

Valoarea contractului și efectuarea plății

Pentru serviciile prestate, Clientul va plăti Furnizorului o suma lunara/semestriala/ anuala sub forma unui abonament, prevăzută în momentul finalizării comenzii online, in functie de tipul abonamentului ales.

TIMEX S.R.L. va trimite notificări de plată regulate în conformitate cu tipul de abonament ales, iar pe baza acestora Clientul va efectua plata online sau prin transfer bancar.

Pretul lunar, semestrial ori anual pentru Notarius se va stabili de catre TIMEX S.R.L. in functie de necesitatile clientului si de perioada pe care se achita serviciul. Pentru lista de servicii oferite de programul Notarius, pretul se poate afla pe site https://www.notarius.ro/abonamente ori de la un reprezentant TIMEX S.R.L., prin email sau telefonic.

Plata serviciilor de catre Client reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit de TIMEX S.R.L. pentru accesul si utilizarea aplicatiei Notarius.

Facturile vor fi trimise Beneficiarului in format electronic prin e-mail .

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe site si nu ne asumam nicio responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

Transfer Bancar / Virament:

Daca se alege aceasta optiune de plata Clientul va primi prin e-mail datele comenzii efectuate, pe baza careia poate efectua plata. Accesul la aplicatia Notarius se va activa dupa ce Furnizorul primeste pe adresa de email office@notarius.ro o copie dupa ordinul de plata emis de Client si vizat de banca ori dupa validarea plății din partea departamentului financiar.

Plata online cu cardul

Daca alegeti optiunea platii prin: “Card bancar online”, veti fi redirectionat catre site-ul securizat al procesatorului de plati electronice (Mobilpay.ro) unde veti avea posibilitatea sa revedeti informatiile de facturare si sa efectuati plata. Daca ati ales aceasta metoda de plata, este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile on-line la acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata pe serverele magazinului online sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:

• Numele posesorului de card
• Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
• Data expirarii cardului
• Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dumneavoastra, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului dumneavoastra.

În cazul plătilor online Furnizorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poarta numai Clientul. 

Dreptul de retragere

Aveti dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, in conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua încheierii contractului (respectiv din ziua achitarii abonamentului cu cardul bancar ori din ziua confirmarii efectuarii platii, in cazul platii cu ordin plata/transfer bancar, care va ofera accesul in aplicatie in baza celor 3 tipuri de abonamente puse la dispozitie si comunicate pe siteul www.notarius.ro).

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați la adresa de email office@notarius.ro (persoana de contact: Maria Puscalau, telefon 0759688090) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin e-mail, poștă sau fax.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți:

- vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări

-accesul in aplicatia Notarius va fi suspendat (bineinteles, pana la o eventuala noua solicitare de achizitionare a unui abonament)

Dacă prestarea serviciilor oferite a inceput în perioada de retragere, ne datorați o sumă proporțională cu serviciile furnizate până în momentul în care ne-ați comunicat exercitarea dreptului de retragere din prezentul contract, în raport cu acoperirea totală a contractului.

 

Utilizarea programului Notarius

Prin documentul de fata, Termeni si conditii de utilizare, Furnizorul va acorda Clientului si numai acestuia utilizarea produsului Notarius, si numai in urma comenzii si a platii pentru produsele oferite contra-cost.

Clientul va utiliza gratuit programul in scopul evaluarii si/sau exploatarii acestuia pentru o perioada de 3 luni de la crearea contului de Utilizator.

Pentru a putea insa utiliza programul Notarius si dupa cele 3 luni gratuite, Clientul trebuie sa cumpere de la Furnizor unul din cele trei tipuri de abonamente puse la dispozitie.

Utilizarea  programului Notarius nu poate fi transferata, vanduta, cedata, sublicentiata, indiferent prin ce mijloace s-au pus la dispozitia unei alte parti, fara a avea, in prealabil, acordul scris al Furnizorului.

Folosirea aplicatiei Notarius trebuie sa fie conforma cu prevederile prezentului contract, interpretat împreună cu Politica de confidentialitate si Politica de cookies afisate pe www.notarius.ro.

Disponibilitatea serviciilor afișate

Oferta TIMEX S.R.L. cu privire la servicii și prețul acestora este valabilă atâta vreme cât este afișată pe www.notarius.ro. TIMEX S.R.L. își va îndeplini obligațiile contractuale imediat ce clientul va efectua plata aferentă serviciului selectat.

Orice modificări ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin intermediul aplicației cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei modificări. Serviciile de mentenanța ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin email.

Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbări. TIMEX S.R.L. nu își asumă responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natură din cauza imposibilității de a accesa adresa de e-mail declarată în contul de utilizator.

Accesul la programul Notarius este disponibil până la renunțarea la serviciu și/sau ștergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificări. Acest acces cuprinde și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistența prin email pe întreaga perioadă de desfășurare a prezentului contract.

TIMEX S.R.L. depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile www.notarius.ro. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin email sau in cadrul serviciului, insa include acele perioade de mentenanță neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitări tehnice și de sistem ce pot apărea, TimexS.R.L. își asumă o obligație de diligență în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor conform mentiunilor de mai sus. Dacă Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile TIMEX S.R.L. pentru o perioadă mai mare de 3 zile, acesta poate cere rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.

TIMEX S.R.L. depune toate eforturile rezonabile pentru asigurarea confidențialității datelor introduse și primite în contul de utilizator de la Client în aplicațiile TIMEX S.R.L..

           Înregistrare, parole și responsabilități

Înregistrarea pe site-ul www.notarius.ro este gratuită. Accesul Clientului la funcționalitatea principala din cadrul site-ului, aplicatia Notarius, este permis doar Clientilor ce doresc să testeze gratuit aplicația sau celor ce au optat pentru unul din abonamentele puse la dispozitie.

Vă rugam să nu dezvăluiți niciunui alt Beneficiar adresa de e-mail si parola de acces folosite pentru autentificare.

Este strict interzisa transmiterea dreptului de acces in aplicatie catre terte beneficiare, in caz contrar folosirea abuziva ori frauduloasa a acestuia va atrage suspendarea contului dumneavoastra.

In cazul in care numele de utilizator si parola au fost furate sau compromise, va rugam sa ne notificati imediat prin transmiterea unui e-mail la adresa office@notarius.ro.

Din păcate, nicio transmisie de date prin intemediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecință, în ciuda eforturilor noastre de a vă proteja informația și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informației (https), TIMEX S.R.L. nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de dumneavoastră către noi. Vă avertizăm așadar că orice informație trimisă către noi se va face pe propriul dumneavoastră risc.

Orice acces neautorizat la elementele ne-publice ale site-ul www.notarius.ro sau accesul altor persoane în afara celor neautorizate la un cont găzduit de noi reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.

 

Date personale

  • Ce informații colectăm: datele biroului individual notarial ori a societatii profesionale notariale, dupa caz, si anume: denumire, sediu, cod unic de inregistrare, adresa de e-mail si in functie de dorinta operatorului, contul bancar.
  • Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta și pentru a procesa comenzile pe care le plasați pe site-ul nostru), pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a de a promova bunurile și serviciile noastre și în legătură cu drepturile și obligațiile noastre legale.
  • Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terte: minimul necesar pentru a ne indeplini obligatiile contractuale pe care le avem fata de dvs.
  • Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate, criptarea transferurilor de date către și de la serverele noastre utilizând tehnologia SSL, criptarea operatiunilor de plată pe site folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar, criptarea datelor personale, criptarea e-mailurilor, pseudonimizarea și/sau anonimizarea datelor personale.

 

Drepturile și obligațiile părților

 

Drepturile si obligatiile clientului

- sa efectueze plata aferenta utilizarii aplicatiei contractate si a serviciilor de care beneficiaza, in termenii si conditiile prevazute in contract.
- sa foloseasca serviciile TIMEX S.R.L in deplina legalitate si cunoscand dispozitiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfasoara.

- poartă întreaga responsabilitate în cazul în care utilizatorii aprobați de către Client încalcă dispozițiile prezentului contract sau se angajează în activități ilegale sau imorale.

- nu are dreptul sa transmita datele de acces in aplicatie catre terte beneficiare, in caz contrar folosirea abuziva ori frauduloasa a acestora va atrage suspendarea contului.

-se obligă să respecte în totalitate prevederile legate de drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem.

- își asumă întreaga răspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratețea și legalitatea calculelor si documentelor emise cu ajutorul serviciilor Notarius

- va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale în vigoare și are obligația de a respecta legislația în acest domeniu, iar TIMEX S.R.L. nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau încălcări ale drepturilor terțelor persoane.

- înțelege și este de acord atat cu Termenii și Condițiile portalului www.notarius.ro, cat si cu politica de confidentialitate si Politica de cookies.

- garanteaza veridicitatea datelor furnizate despre dvs. 

- nu are dreptul sa foloseasca continutul site-ului si aplicatia Notarius (in forma existenta sau modificata) in alt scop decat utilizarea acestora, potrivit abonamentului achizitionat in conditiile prezentului acord.
- nu are dreptul sa inlature notificarea despre drepturile de autor si/sau marca inregistrata de pe copiile continutului.
- nu are dreptul de a crea baze de date sau manuale prin descarcarea pagina cu pagina a continutului site-ului.

- nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părti, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Conținut în orice alt context decăt cel original intenționat de Furnizor, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, indepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Furnizorului asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Furnizorului

Solicitarile privind republicarea sau redistribuirea de continut vor fi adresate catre TIMEX S.R.L. la adresa office@notarius.ro.

- isi poate exercita drepturile prevazute de Regulamentul (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protectia datelor), respectiv:

  • dreptul de a accesa datele și a primi informații despre utilizarea acestora;
  • dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor (dreptul la rectificare);
  • dreptul de a cere ștergerea datelor (dreptul de a fi uitat);
  • dreptul de a restricționa utilizarea datelor;
  • dreptul de a primi datele într-un format portabil;
  • dreptul de a se opune prelucrarii datelor;
  • dreptul de a-si retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor;
  • dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere.

 prin transmiterea unei cereri catre adresa de e-mail: office@notarius.ro

Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre TIMEX S.R.L., puteti accesa site-ul www.notarius.ro sectiunea Politica de confidentialitate.

 

Drepturile și obligațiile TIMEX S.R.L.

TIMEX S.R.L. asigură:

  • accesul la platforma tehnică necesară pentru crearea, personalizarea, administrarea și gestionarea documentelor emise cu ajutorul programului Notarius.
  • posibilitatea testării gratuite a serviciilor pe perioada a 3 luni. După expirarea acestei perioade, serviciul devine inactiv.
  • asistență de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00 pentru probleme legate de aplicație.
  • conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https)
  • accesul din contul de utilizator este disponibil de pe orice tip de dispozitiv, prin accesul la Internet. Serviciile TIMEX S.R.L nu funcționează în varianta offline.
  • mentinerea in siguranta şi strictă confidentialitate a datelor Clientului pe intreaga durata a contractului;
  • remedierea defectiunilor aplicatiei;

Timex S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator, pentru pierderea fisierelor de tip .pdf salvate pe dispozitivele Clientului sau pentru activități ce pot compromite contul Clientului. În cazul în care TIMEX S.R.L. primește o notificare cu privire la existența unor servicii cu o aparență nelegală realizată de către clienți, își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.

TIMEX S.R.L. nu monitorizează și nu exercită nici un control asupra datelor și documentelor Clientului.

Dacă Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile TIMEX S.R.L. pentru o perioadă mai mare de 3 zile, acesta poate cere rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil

TIMEX S.R.L. are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice în mod agregat.

 

Modificari in termenii si conditiile de utilizare:

TIMEX S.R.L. poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului. Va rugam, deci, sa recititi termenii si conditiile de utilizare de fiecare data cand accesati sau utilizati acest site. Utilizarea site-ului de catre dumneavoastra, ulterior modificarii acestor termeni, constituie acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor modificate.

Aceste reguli sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Incalcarea prevederilor acestui document constituie o violare a drepturilor TIMEX S.R.L. si poate atrage raspunderea civila, contraventionala sau, dupa caz, penala a persoanei in culpa. Conflictele aparute in legatura cu termenii de utilizare ale site-ului vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti.

Acest site poate contine link-uri catre diverse site-uri. Atunci cand accesati aceste site-uri, va aflati implicit in afara site-ului www.notarius.ro si aveti obligatia de a respecta termenii si conditiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.

 

Răspunderea contractuală

Clientul este de acord ca solutia software este oferita ca atare, fara niciun fel de garantie, explicita sau implicita. Furnizorul nu garanteaza ca produsul software indeplineste cerintele Clientului sau ca functionarea acestuia va fi neintrerupta sau fara erori.
In nicio situatie, Furnizorul sau angajatii sai nu vor fi considerati responsabili pentru niciun prejudiciu direct, indirect, incidental, punitiv, special sau pentru orice daune tangentiale, indiferent de modul in care acestea au fost cauzate si indiferent daca acestea au o natura contractuala, delictuala sau decurgand din neglijenta sau din orice alt domeniu de drept sau din raspunderea rezultata din utilizarea sau incapacitatea de utilizare a solutiei software, chiar daca Furnizorul este informat despre posibilitatea producerii unor astfel de daune. Cu toate acestea, in niciun caz raspunderea Furnizorului nu poate depasi suma platita de catre Beneficiar pentru produsul software.

Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de TIMEX S.R.L. precum și pentru felul în care configurează sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului și comportamentul acestora.

Furnizorul nu poate fi ținut răspunzător în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.

Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi TIMEX S.R.L. pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document Clientul înțelege și acceptă faptul că TIMEX S.R.L. va transmite datele acestuia către organele de anchetă, în cazul în care primește o cerere motivată de la o instituție publică autorizată.

Deși în fiecare moment face eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii mesajelor publicate în site, TIMEX S.R.L. nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. TIMEX S.R.L. nu își asumă răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nicio lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fără a se limita la această enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.

Încetarea contractului

Prezentul contract încetează în următoarele cazuri:

  1. părțile convin de comun acord încetarea contractului;
  2. neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă repetată a obligațiilor contractuale de către una din părți;
  3. decizia unilaterală a uneia dintre părți, transmisă în scris celeilalte părți; recepția notificării de încetare trebuie să aibă loc cu minimum 30 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru încetarea colaborării;
  4. în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizației de funcționare a unuia din contractanți.

Rezilierea prezentului acord nu va avea niciun efect asupra obligatiilor deja scadente intre Parti sau a obligatiei de confidentialitate.

Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral dispozitiile prezentului Contract in conformitate cu legislatia romana in vigoare la momentul respectiv, daca incalcati sau daca avem motive intemeiate sa credem ca veti incalca termenii si conditiile noastre.
Ne rezervam dreptul de a anula sau suspenda imediat si pe termen nelimitat serviciile noastre, daca incalcati sau daca avem motive intemeiate sa credem ca veti incalca termenii si conditiile noastre. De asemenea vom intrerupe serviciile noastre catre dumneavoastra, la discretia noastra, daca va angajati intr-o conduita pe care noi o consideram inacceptabila.

Exonerarea de răspundere

TIMEX S.R.L. nu va răspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice pagubă sau costuri ce pot interveni din întârzierea plăților ce sunt în sarcina Clientului, precum și încălcarea de către acesta a oricăror obligații legale dacă nu sunt din vina TIMEX S.R.L..

Confidențialitate

Nici una din Părţile contractante nu are dreptul, fără acordul scris prealabil al celeilalte Părţi:

  1. de a face cunoscută orice informație confidențială unei terţe părţi, în afara acelor persoane implicate în derularea şi executarea contractului;
  2. de a utiliza orice informaţie confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-şi executa obligaţiile asumate. Toate informațiile confidențiale trebuie marcate ca atare de partea care le invocă a fi confidențiale.

Restricţia prevăzută anterior nu va fi aplicabilă dacă:

  1. informaţia era cunoscută părţii contractante înainte ca ea să fi fost primită în executarea prezentului contract;
  2. informaţia era accesibilă publicului;
  3. partea în cauză a fost obligată în conformitate cu dispoziţiile legale să dezvăluie informaţiile în cauză.

Forța majoră

Forța majoră exonerează de răspundere părțile, în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedică părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.

Partea care invocă forța majoră are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părti, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.

Partea care invocă forța majoră are obligația să aducă la cunostință celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.

Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din părți nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile până la această dată.

Legea guvernantă

Drepturile și obligațiile părților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.

Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă va fi adus spre soluționare în fața unui arbitru. În condițiile în care părțile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competența va reveni instanțelor românești de la sediul TIMEX S.R.L..

Dispoziții finale

Bifarea căsuței “Sunt de acord cu Termenii si conditiile si cu Politica de Confidentialitate” reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnatură olografă si implicit o acceptare din partea clientului a ofertei TIMEX S.R.L. în conformitate cu condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Astfel, părțile declară că toate clauzele prezentului contract sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului, orice înțelegere anterioară neproducând efecte juridice între acestea.

Termenii si conditiile in vigoare la data la care Clientul i-a acceptat vor guverna achizitiile Clientului si vor constitui Contractul de furnizare intre Parti. Inainte de urmatoarea achizitie/innoire a abonamentului, este posibil ca Furnizorul sa fi actualizat Termenii si conditiile contractuale, fara sa notifice Clientul. Clientul trebuie sa citeasca Termenii si conditiile actuale de fiecare data cand viziteaza www.notarius.ro. Furnizorul recomanda salvarea si imprimarea unei copii a Termenilor si conditiilor contractuale .

Orice notificare către TIMEX S.R.L. trebuie trimisă electronic la adresa de email office@notarius.ro.

Partile declara ca au negociat toate clauzele prezentului Contract care contine toate intelegerile intervenite intre parti si inlocuieste orice intelegeri sau acorduri prealabile, scrise sau verbale, cu Furnizorul sau cu partenerii autorizati ai acestuia, referitoare la obiectul Contractului.

Prezentul contract este disponibil la adresa https://www.Notarius.ro/termeni-si-conditii

 

 

Anexa 1 – prelucrarea datelor personale de către Notarius.ro conform GDPR

Contract prelucrare date personale Operator (Client)– Împuternicit (Notarius.ro)

Prezenta anexă prevede regulile specifice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal trimise de către Beneficiar, în calitate de Operator, de către S.C. TIMEX S.R.L., în calitate de împuternicit în conformitate cu Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare ”GDPR”), ca și orice legislație națională subsecventă cu privire la domeniul protecției datelor cu caracter personal.

Art 1. Termeni

În cuprinsul acestei anexe termenii folosiți vor fi interpretați în conformitate cu GDPR, iar acolo unde este cazul, termenii folosiți vor avea definițiile stipulate de art. 4 din GDPR.

Art 2. Obiectul prelucrării

Obiectul prelucrării datelor personale îl reprezintă prelucrarea de către Împuternicit a datelor personale trimise de către Operator în scopul furnizării serviciilor stipulate în contractul principal de servicii Notarius.ro.

Art 3. Date colectate

Datele personale puse la dispoziție de către Operator prelucrate în temeiul acestui contract sunt:

3.1 Pentru serviciul Notarius.ro – datele personale sunt cele care apar pe documente, cum ar fi: datele biroului individual notarial ori a societatii profesionale notariale, dupa caz, si anume: denumire, sediu, cod unic de inregistrare,  adresa de e-mail si in functie de dorinta operatorului, contul bancar.

3.2 Pentru serviciul e-mail Notarius.ro – cand trimiteti un mesaj la adresa de e-mail afisata pe site-ul nostru, colectam adresa dvs. de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati in acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numarul dvs. de telefon si informatiile continute in orice bloc de semnatura din e-mail).

3.3 Pentru serviciul TypingDNA: date despre comportamentul de tastare la momentul autentificării: intervalele de timp petrecute de utilizator pe fiecare tastă și între fiecare două taste, precum și mișcările dispozitivului în timpul apăsării fiecărei taste.

Art. 4 Instrucțiuni specifice

În temeiul acestui contract Operatorul da următoarele instrucțiuni specifice Împuternicitului:

4.1. Sa colecteze și să prelucreze date cu caracter personal primite de la Operator în mod direct în scopul prevăzut la art. 7. Aceste date sunt cele specificate în articolul 3.

4.2. Să trimită mesaje prin email în numele Operatorului, pentru serviciul de transmitere documente prin email (dacă acest serviciu este folosit de către Operator);

Art. 5. Durata prelucrării

Durata prelucrării datelor cu caracter personal este identică cu durata funcționării contractului principal de furnizare servicii.

Art. 6 Natura și scopul prelucrării

Natura și scopul prelucrării sunt cele stabilite de către Operator în temeiul contractului principal și anume furnizarea serviciilor Notarius, în funcție de pachetul de servicii achiziționat.

Pentru clienții care utilizează autentificarea prin recunoașterea profilului de tastare, prelucrarea datelor are ca scop protejarea împotriva substituirii de persoană și a potențialelor riscuri ce pot decurge din acest fapt.

Art. 7 Sub-împuterniciți

În cazul în care prelucrarea datelor Operatorului sau anumite părți ale prelucrării se efectuează de către Împuternicit prin intermediul altor persoane, numite sub-împuterniciți, acesta trebuie să respecte următoarele principii:

7.1. În temeiul acestui articol Operatorul înțelege să autorizeze Împuternicitul să prelucreze datele sale prin următorii sub-împuterniciți pentru următoarele activități:
- Prologue Advertising SRL pentru găzduire si pentru securizarea autentificării în Notarius

 

7.2. Pentru sub-împuterniciți viitori, Împuternicitul primește o autorizare generală de a subcontracta cu orice alt furnizor din U.E., EEA sau țară cu nivel adecvat de protecție recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, care este necesar pentru anumite părți ale procesării datelor conform prezentului contract care oferă un nivel de securitate adecvat, cel puțin la nivelul prezentului contract. Aceasta autorizare include obligația de informare a Operatorului, printr-un mesaj prin contul de pe site-ul Împuternicitului sau prin email. Operatorul are posibilitatea de a formula obiecții în termen de 2 zile lucrătoare.

7.3 De asemenea Imputernicitul poate trimite datele prelucrate de Operator către alți împuterniciți ai Operatorului (cum ar fi de exemplu procesatorii de plăți) doar daca există un contract între Operator și acești alți împuterniciți, ca și cererea Operatorului către Notarius de a trimite datele către acest împuternicit.

Art. 8. Drepturile și obligațiile Operatorului

  • Dreptul să primească informații de la Împuternicit sau sa verifice prin auditor mandatat dacă Împuternicitul are și pune în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerințele prevăzute de GDPR; verificarea va avea loc în baza unei notificări scrise prealabile, transmisă cu cel puțin 14 zile lucrătoare înainte de efectuarea verificării;
  • Dreptul să primească asistență din partea Împuternicitului, în special pentru îndeplinirea obligației sale de a răspunde cererilor persoanelor vizate cu privire la exercitarea drepturilor lor prevăzute de GDPR;
  • Dreptul de a face obiecțiuni cu privire la alți sub-împuterniciți conform art. 7.2;
  • Să respecte obligațiile sale conform GDPR în calitate de Operator cu privire la datele cu caracter personal colectate sau prelucrate de Împuternicit, pe seama sa;
  • Obligația de a face informarea persoanelor vizate conform GDPR, inclusiv în ceea ce privește informarea cu privire la prelucrarea datelor de către Împuternicit în temeiul acestui contract;
  • Obligația să răspundă exclusiv de stabilirea temeiului legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ce face obiectul prezentului contract;
  • Obligația de a implementa măsuri tehnice și organizatorice adecvate conform GDPR, inclusiv securizarea transferului datelor de la persoanele vizate către Împuternicit;
  • Operatorul înțelege că din momentul ștergerii datelor după încheierea prestării serviciilor de către Împuternicit conform obligațiilor GDPR și a art. 10 a acestui contract, datele nu mai pot fi recuperate și este întreaga responsabilitate a Operatorului să se asigure că și-a făcut o copie completă a acestora.
  • În toate situațiile în care Operatorul este cel care trebuie să execute o obligație, cum este, spre exemplu, informarea persoanei vizate cu privire la încălcarea securității datelor cu caracter personal, Împuternicitul nu poate fi ținut de inacțiunile Operatorului din sfera acelei obligații.

Art. 9. Drepturile și obligațiile Împuternicitului:

  • Obligația să informeze Operatorul în termen de maxim 10 zile, în cazul în care, în opinia Împuternicitului, o instrucțiune încalcă GDPR și/sau altă dispoziție legală privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • Obligația să asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate în numele Operatorului în conformitate cu art 32 din GDPR și cu art 11 din prezenta Anexă;
  • Obligația de a informa Operatorul fără întârzieri nejustificate de o încălcare a securității datelor personale ale Operatorului pe parcursul prelucrării realizate de către Împuternicit;
  • Obligația de a asista Operatorul cu toate informațiile necesare în vederea notificării, dacă este cazul, către Autoritatea competentă pentru încălcarea securității datelor, dar fără a se substitui Operatorului în obligația sa de notificare;
  • Obligația de a acorda asistență Operatorului să asigure respectarea obligațiilor prevăzute la articolele 32-36 din GDPR;
  • Obligația de a asista Operatorul pentru soluționarea cererilor persoanelor vizate sau de a transmite Operatorului orice cerere primită de la persoanele vizate, în legătură cu datele personale care au fost colectate și prelucrate de Împuternicit, în termen de maxim 5 zile calendaristice de la primirea acesteia. Această asistența nu se aplică în situația în care Operatorul are deja în instrumentele tehnice furnizate de către Împuternicit posibilitatea de a soluționa direct cererea persoanei vizate (de ex. Dreptul la acces – unde Operatorul are deja toate informațiile cu privire la ce date colectează);
  • Obligația să nu transmită date cu caracter personal și/sau informații confidențiale, ce pot fi date cu caracter personal, despre care a luat cunoștință în timpul executării contractului;
  • Obligația să asigure instruirea personalului autorizat să prelucreze datele cu caracter personal, cu privire la confidențialitatea acestor date;
  • Obligația să includă obligații de confidențialitate către angajați și sub-împuterniciți;
  • Dreptul să dezvăluie anumite date cu caracter personal în virtutea unei obligații legale sau a unei alte condiții prevăzute de legislație la solicitarea unei autorității, instituții publice sau instanțe judecătorești.
  • Dreptul de a recruta sub-împuterniciți conform art. 7 sau în situația în care a primit aprobare din partea Operatorului;
  • Dreptul la acoperirea costurilor generate de asigurarea asistenței Operatorului, de catre Operator, în situațiile prevăzute de GDPR conform art. 9, dacă acestea depășesc costul lunar al serviciilor prestate de către Împuternicit.
  • Dreptul de a folosi informații statistice anonimizate ca urmare a activităților prestate ca urmare a acestui contract sau a întregii sale activități.
  • Obligația de a șterge toate datele colectate ca urmare a acestui contract în calitate de Împuternicit în termen de maxim 6 luni de la încetarea contractului dintre cele două părți.
  • Împuternicitul nu poate stabili scopuri sau mijloace de prelucrare a datelor cu caracter personal, acestea fiind stabilite exclusiv de către Operator.

Art.10 Securitatea prelucrării

10.1 Împuternicitul trebuie să îndeplinească măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura măsurile adecvate de securitate raportate la risc, conforme cu bunele practici în industrie. În stabilirea nivelului adecvat de securitate, Împuternicitul trebuie să ia în considerare stadiul actual al dezvoltării, costurile implementării și natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării, precum și riscul cu diferite grade de probabilitate și gravitate pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice, ca și riscurile care apar ca urmare a prelucrării, în special cu privire la cele care pot duce care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.

10.2 În acest context Împuternicitul a stabilit aplicarea internă a următoarele măsuri organizatorice și tehnice de securitate pentru securitatea datelor personale, luând în considerare tipul de activitate prestată:

  • acces limitat la baza de date pentru un numar foarte restrans de angajati ai Imputernicitului
  • monitorizarea permanenta a accesului la baza de date
  • criptarea conexiunii folosite de Operator pentru accesarea serviciului folosind SSL
  • parolele clienților stocate criptat

 

Art.11 Limitarea răspunderii

Operatorul este de acord să exonereze Împuternicitul de orice răspundere pentru pagubele ce ar putea decurge din:

  • nerespectarea contractului din cauza unor evenimente ce exced oricărei răspunderi a Împuternicitului;
  • respectarea instrucțiunilor Operatorului sau nerespectarea instrucțiunilor Operatorului justificată în prealabil printr-o notificare referitoare la nelegalitatea ei;
  • lipsa sau vicierea acordului persoanelor vizate sau a utilizării unui temei legal greșit de către Operator;
  • nerespectarea contractului din cauza unor acțiuni ale Operatorului.

Art.13 Delimitarea răspunderii

Operatorul și Împuternicitul își delimitează responsabilitățile cu privire la asigurarea protecției datelor cu caracter personal (de exemplu asigurarea confidențialității sau a securității prelucrării), în funcție de accesul și controlul efectiv exercitat asupra datelor, atât din punct de vedere contractual, cât și tehnic

Art.14 Intrare în vigoare și modificări.

Această anexă intră în vigoare pe 01.03.2021 și este valabilă până la modificarea ei de către Notarius.ro și informarea clienților în acest sens. Utilizarea contului după informarea clienților înseamna acordul acestora cu privire la acest document.